4. veljače 2011.

Ivan Lendrić: Želim igrati za BiH!


Najbolji igrač Zrinjskog iz prvog dijela sezone, napadač Hajduka na posudbi u mostarskom klubu, Ivan Lendrić, u narednom periodu mogao bi obući dres mlade reprezentacije BiH.

Ovaj 19-godišnjak je pod Bijeli Brijeg stigao proteklog ljeta, nakon završenog juniorskog staža u splitskom Hajduku. Iako je bio među najboljim juniorima Hajduka, kod Stanka Poklepovića u prvom timu nije dobio šansu pa je stigao na kaljenje u Zrinjski, što se pokazalo i više nego kao odličan izbor.

U prvom dijelu sezone, Lendrić je za Zrinjski postigao 11 pogodaka, što je imalo odijeka i u Hajduku, no, ovaj će mladić u nastavku sezone ipak nositi dres Zrinjskog.

Bilo je razgovora sa Hajdukom o mogućem povratku ali ništa konkretno. Nisam kazao da se ne želim vratiti u Split, Hajduk je moj klub i naravno da mi je želja vratiti se tamo, ali nikada u životu neću zaboraviti ono što je Zrinjski učinio za mene. U Mostaru se osjećam odlično i ni malo ne žalim što sam se odlučio doći u Zrinjski na posudbu, govori Ivan Lendrić za Sportin.ba.

Zrinjski je prvi dio sezone odigrao razočaravajuće i nalazi se u donjem dijelu tabele. Ni sam Ivan nije krio razočarenje zbog toga, no kako kaže, vjeruje da će bolji rezultati za plemiće doći na proljeće.

Znate kako je, ja dolazim iz sredine u kojoj sam navikao pobjeđivati, u juniorima smo stalno pobjeđivali i navikao sam biti među najboljima. Međutim, stvari u Zrinjskom protekle jeseni nisu išle baš najbolje, bio je to za mene frustrirajući period kada nismo mogli doći do pobjede, porazi mi zaista teško padaju. Ipak, vjerujem da ćemo na proljeće biti mnogo bolji.

Lendrić vjeruje da Zrinjski sezonu može završiti u gornjem dijelu tabele, s obzirom na pojačanja koja su tokom zime stigla u Zrinjski.

Došlo je nekoliko zaista kvalitetnih igrača i sigurno ćemo biti mnogo bolji nego u prvom dijelu sezoje. Mislim da će veliko pojačaje za nas predstavljati dolazak Samira Dure, iskusan je veznjak i vidi se da ćemo sa njim biti mnogo bolji. Razlika između 5. ili 6. mjesta i nas, na tabeli nije velika, tako da se nadam da sezonu možemo zaršiti među prvih 5-6 ekipa.

Tokom razgovora sa Ivanom dotakli smo se i njegovog Hajduka kojeg očekuje teška borba sa Dinamom za titulu prvaka, pogotovo nakon odlaska Ibričića i Strinića.

Volio bih kada bi Hajduk osvojio titulu prvaka, Hajduk je moj klub, ali borba sa Dinamom bit će zaista teška. Kao što kažete, bit će jako teško bez Ibričića koji je po meni najbolji igrač koji je igrao u Hajduku nakon Kranjčara. Vidjet ćemo šta će biti, ja im želim sreću, ne treba se predavati, sve dok za titulu postoji prilika, treba se boriti.

Ivan želi dres reprezentacije BiH

Iako je povod našeg razgovora bio Zrinjski i planovi u proljetnom dijelu sezone. Lendrić nam je na kraju sam otkrio jednu informaciju koja bi mogla obradovati navijače reprezentacije BiH.

Želim vam reći jednu vijest iz prve ruke, a to je da bi uskoro mogao nositi dres reprezentacije BiH.

Upravo u intervju za naš portal, u prvom dijelu sezone Ivan je također otkrio želju da nastupa za BiH, ali je u međuvremenu debitovao za U-21 reprezentaciju Hrvatske u utakmici protiv Slovenije. Ipak, kako kaže, sada za nastup u dresu BiH, gotovo da nema dileme.

Da, igrao sam za Hrvatsku ali u prijateljskoj utakmici protiv Slovenije, tako da imam pravo igrati za BiH. Sada sam 99% odlučio da želim igrati za BiH. Nakon poziva za utakmicu protiv Slovenije, ponovo sam izostavljen od selektora mlade reprezentacije i ne želim se više opterećavati time, govori Ivan te dodaje:

Ja sam rođen u Splitu ali mi je otac iz Čapljine, tako da imam pravo i želim igrati za BiH, kazao je Ivan Lendrić na kraju razgovora za Sportin.ba.
Autor:
Mirza Kusturica

1 komentar: