7. svibnja 2012.

GREBNICE: Himna Korparu, više od sporta!

http://19srpanj.com Nije vijest kada neki veliki nogometni klub objavi svoju himnu. Ali svakako jeste vijest kada himnu dobije jedan mali seoski nogometni klub što mora se priznati i nije tako uobičajeno. Posavsko selo Grebnice zadnjih godina u medijima uglavnom spominjano kao poprište ratnih sukoba u Posavini i mjesto koje je daytonska granica administrativno razdvojila na dio koji je dijelom pripao F BiH i dio koji se danas nalazi u RS-u. Međutim, svi Grebničani dišu kao jedan kada je u pitanju njihov nogometni klub "Korpar". Iz jednog takvog emotivnog poriva Grebničanin Ivo Kobaš satkao je himnu Korpara koju je uz pomoć prijatelja uglazbio i koja je ovih dana ugledala svjetlo dana. Kako sam autor kaže, napraviti himnu nije nešto nedostižno te se nada kako će ovaj grebnički primjer ponukati i druge "male" klubove da "skuju" svoje himne čime bi im klubovi dobili jednu novu notu osebujnosti. Mi bi još dodali, da nisu samo važni i presudni sportski rezultati koji jedan klub čine velikim, jer ovaj primjer iz Grebnica pokazuje da i mali mogu biti veliki. Bravo "Korpar"
. KORPAROVA HIMNA Ponosni su Grebničani, i nikada to ne kriju, što njihova srca snažno za Korpara složno biju. Svetinja je za nas Korpar, a ne tek obični tim. On je za nas sreća, ljubav. Sa nama je, a mi s njim. Korpar! Korpar! Korpar to smo mi. Korpar! Korpar! Volimo te svi. Korpar! Korpar! Korpar to smo mi. Korpar! Korpar! Volimo te svi. Kada vodi i kad gubi, kad napada, kad se brani, uz Korpara čvrsto stoje kao jedan Grebničani. Dok postoji Grebničana i Korpar će postojati. Oj, Korparu, dušo naša, nek te sreća svuda prati! Korpar! Korpar! Korpar to smo mi. Korpar! Korpar! Volimo te svi. Korpar! Korpar! Korpar to smo mi. Korpar! Korpar! Volimo te svi. Korpar! Korpar! Korpar to smo mi. Korpar! Korpar! Volimo te svi. Korpar! Korpar! Korpar to smo mi. Korpar! Korpar! Volimo te svi. Autor teksta himne: Ivo Kobaš

Nema komentara:

Objavi komentar