3. siječnja 2011.

Jogunčić: Ako me u Slobodi ne žele, potražit ću drugi klub


Fudbaleri tuzlanske Slobode 6. januara trebali su početi pripreme za drugi dio sezone u Premijer ligi, u kojem bi prema najavama iz Rudarske 2, Sloboda trebala ući znatno jača u odnosu na jesenji dio sezone.

Međutim, početak priprema odgođen je za tri dana kasnije zbog obaveza šefa stručnog štaba, Denisa Sadikovića.

Proteklih mjeseci, govorilo se samo o dolascima na Tušanj, dok se o rasipanju trenutnog igračkog kadra nije čula gotovo ni riječ. Međutim, čini se da u tuzlanskom klubu nije sve baš tako idilično kako se čini.

Prije nove godine, u Tuzli je zakazan zajednički ručak između igrača i članova uprave, na kojem su igrači očekivali isplatu zaostalih plaća, no, do toga nije došlo, što je izazvalo negodovanje kod pojedinih igrača.

Ponajbolji igrač Slobode iz prvog dijela sezone, Samir Jogunčić nije siguran da li će crveno-crni dres nositi na proljeće, no, kako kaže, sve je na klubu.

Ja sam prije početka sezone potpisao ugovor na 6+6 mjeseci, i imam pravo da tražim papire ukoliko mi se ne isplate dugovanja koja mi pripadaju po ugovoru za prvih šest mjeseci. Međutim, u Slobodi o tome trenutno niko ne priča, što me zaista iznenađuje. Prozivka je 6. januara, odazvat ću se stručnom štabu, jer moj cilj je ostati i drugi dio sezone u Sobodi, pa ćemo vidjeti, govori Jogunčić za Sportin.ba te dodaje:

Ja od fudbala živim, i zaista ne mogu puno čekati, imam strpljenja, vidjet ćemo šta će od svega biti. Ali, ukoliko u Slobodi ne pokažu interes da nastavimo saradnju, ne preostaje mi ništa drugo nego tražiti novi klub. Interesa od drugih klubova ima, ali, za sada ne bih o tome dok ne vidim kako će se razvijati situacija sa Slobodom, jer mi je Sloboda ipak na prvom mjestu, kazao je Samir Jogunčić.

Ono što je zanimljivo istaći je činjenica da se još uvijek ne zna ko će naslijediti Saliha Šabovića na mjestu predsjednika kluba, a sjednice klubske Skupštine još uvijek nema.
Autor:
M.Kusturica.


Nema komentara:

Objavi komentar