29. listopada 2010.

Mićo čuva mrežu i u sedmoj deceniji života


Najstariji aktivni fudbaler u BiH, a vjerovatno i u širem regionu, svakako je 61-godišnji Mićo Pejić, golman Fudbalskog kluba Sutjeska iz Brvnika, sela nadomak Šamca.

Ovaj vitalni čovjek kaže da nikako ne može da se rastane od fudbala, pa i danas, u sedmoj deceniji života, čuva mrežu svog matičnog kluba u Petoj ligi Opštinskog fudbalskog saveza Šamac.

- Počeo sam već davne 1966. godine, kao 16-godišnji mladić u svojoj Sutjesci. Tokom svoje uspješne karijere, branio sam u mnogim klubovima: Kombinatu iz Šamca, Korparu iz Grebnica, Oštroj Luci, Slogi iz Srednje Slatine i naravnoj mojoj Sutjesci. Nisam uvijek bio među stativama, nego sam igrao i napadača, davao i golove. Još uvijek dobro izvodim slobodne udarce i penale, pa se često i danas upišem u listu strijelaca. Fudbal je moj život i nemogu zamisliti da nedjelja dođe, a da ne idem na utakmicu. Ove sezone, rezultati nam nisu sjajni, ali mlada smo ekipa, naravno izuzev mene, pa ima vremena da se poprave i rezultati. Cijeli svoj život živim sportski, bez alkohola, bez cigareta, a to bi trebao biti i putokaz za mlade fudbalere, da rano liježu, da imaju redovan san, da izbace piće i cigarete i igraće dugo, kao i ja, kaže Mićo Pejić, 61-godišnji fudbaler Sutjeske iz Brvnika.

Prijatelji kluba i poštovaoci Mićine igre, odlučili su da mu prirede veličanstven oproštaj od fudbala, još 2003. godine, jer im je Mićo, te godine, najavio da će u 54-oj godini okačiti kopačke o klin. U Brvniku je na Mićinoj oproštajnog utakmici gostovao tadašnji prvoligaš RS, Omladinac APB iz Banja Luke.

- Bio je to praznik fudbala u Brvniku, a taj događaj okupio je veliki broj ljudi, ne samo mojih prijatelja iz sporta, nego i iz drugih profesija. Okupilo se mnoštvo naroda i priredili su mi moji prijatelji iz mog kluba, Sutjeske, stvarno veličanstvenu feštu. Nema šta, bio sam baš dirnut, a i tadašnji prvoligaš Omladinac APB iz banja Luke, uveličali su moje i klupsko slavlje. Tada sam imao 54 godine i odlučio sam da prestanem sa aktivnim bavljenjem sportom. Međutim, poslije 2-3 mjeseca fudbalske penzije, nisam više mogao provoditi dane bez lopte i ponovo sam se aktivirao, a od tada do danas neprekidno sam na golu svoje Sutjeske, priča Mićo Pejić, inače poznati i brvnički automehaničar.

Pitanje koje se samo po sebi nameće, jeste dokle će Mićo Pejić čuvati gol Sutjeske, a prema onome što se može zaključiti gledajući ga na golu, još uvijek je najbolji pojedinac, koji svojim paradama sigurno čuva svoju mrežu.

- O novom oproštaju uopšte nerazmišljam, jer ne mogu ostaviti svoju ekipu bez golmana, a pogotovo sada kada smo slabiji nego ranijih godina i kada moje iskustvo dobro dođe mlađim fudbalerima. Volim loptu i fudbal i oni su simbol moga života. Malo je fudbalera koji igraju poslije svoje 40-te godine, a eto ja imam 61 godini i još uvijek igram i igraću dok god budem mogao. Fudbal je moj hobi, a svoju vitalnost upravo mogu zahvaliti sportskom načinu života, ističe čuvar mreže Sutjeske iz Brvnika, Mićo Pejić.

Autor:
V. Sajlović


Nema komentara:

Objavi komentar