19. siječnja 2012.

Adel Halilović: Privilegija i čast je obući dres voljene zemlje

Istrajat ću u težnji da jednog dana postanem profesionalac i "A" reprezentativac Bosne i Hercegovine, kaže Halilović.... Naša pisanja o mladom Adelu Haliloviću, koji sa dosta uspjeha nosi dres Red Bull Salzburga očito nisu mogla proći ne zapaženo. Naime, ovaj 15-godišnjak porijeklom iz Sapne boravio je u kampu kadetske reprezentacije Bosne i Hercegovine, gdje je zadovoljio ukuse selektora Sakiba Malkočevića, koji će na Halilovića, koji igra na poziciji desnog bočnog, računati i u narednom periodu. U Međugorju je bilo prelijepo. Imao sam priliku se družiti sa svojim vršnjacima i stručnjacima iz Bosne i Hercegovine, kazao nam je mladi Halilović. Kako kaže, poseban je osjećaj obući sveti dres. Ostvarila mi se jedna velika želja. Teško je to opisati riječima, to treba doživjeti. Privilegija i čast je obući dres voljene zemlje - Bosne i Hercegovine, govori nam u nastavku Halilović. Nešto prije našeg razgovora, Halilović je saznao kako će selektor na njegove usluge računati i u narednim okupljanjima te kvalifikacijama. Ponosan sam na sebe. Drago mi je što sam dobio priliku, a još draže što je moj dugogodišnji rad sada nagrađen. Jedva čekam ponovni dolazak u Bosnu, prenosi nam svoje impresije mladi Adel. Potencijala ima Na naše pitanje ko mu se najviše dopao kao fudbaler u kampu, koji je nedavno bio u Međugorju, odgovorio nam je: Svako je pokazao svoj talenat na neki način. No, izdvojio bih svog amidžića, Dženisa Halilovića, koji je takođe zadovoljio ukuse selektora. Zaista se dobro pokazao u vezom redu. Istakao bih i Tahirija, koji je veoma opasan po strani, otkriva nam Halilović. Povratak u Austriju Nakon nekoliko dana provedenih u Bosni, Halilović se vratio svakodenevnim obavezama u Austriji. Moram priznati da mi je sada ovdje malo neobično. Sada sam u školi i klubu, što su moje najveće obaveze. No istrajat ću u težnji da jednog dana postanem profesionalac te "A" reprezentativac Bosne i Hercegovine, dodao je za kraj u razgovoru za Sportin.ba, veoma ambiciozni, Adel Halilović. Autor: N.Selimovic

Nema komentara:

Objavi komentar