26. studenoga 2010.

Jogunčić: Selektor misli da se fudbal igra samo u Sarajevu


Fudbaleri tuzlanske Slobode na odličan su način zaključili prvi dio sezone, iako su tokom gotovo čitavog jesenjeg dijela bili u donjem dijelu tabele, u posljednjih nekoliko kola ostvarili su niz od 6 utakmica bez poraza što im je trasiralo put do 7. pozicije na tabeli.

Po mnogima najbolji igrač Slobode u prvom dijelu sezone te sigurno jedan od najboljih defanzivaca domaćeg prvenstva bio je Samir Jogunčić. U odbrani neprelazan, u napadu efikasan, sa četiri pogodka prvi je strijelac Slobode.

Prema njegovom mišljenju, ono što su Tuzlaci napravili u posljednjih nekoliko kola prvog dijela prvenstva, nije slučajnost i vjeruje kako će Sloboda i na proljeće nastaviti sa dobrim igrama.

Očigledno da je promjena trenera na nas dosta pozitivno uticala, Denis Sadiković nas je malo drugačije posložio i to se pokazalo kao dobitna kombinacija. Šest utakmica u nizu nismo izgubili i siguran sam da ćemo u ovom ritmu nastaviti na proljeće, kazao nam je Samir Jogunčić.

Bodovna razlika između sedmoplasirane Slobode i Širokog na 4. poziciji je svega četiri boda. Stoper Slobode siguran je da u drugom dijelu prvenstva, crveno-crni mogu voditi borbu za gornji dio tabele.

U prvom kolu na svom terenu dočekujemo Slaviju i naravno računamo na tri boda, nakon toga gostujemo Travniku i u tome vidimo neku našu prekretnicu, dat ćemo sve od sebe da pozitivni niz nastavimo na proljeće a u tom slučaju, možemo čak i prestići Širokog ali važno je ostati na zemlji, na proljeće ćemo biti mnogo jači i vjerujem da dobri rezultati neće izostati.

Ono što je mnoge proteklih dana začudilo je izostavljanje ponajboljeg stopera domaćeg prvenstva, Samira Jogunčića sa spiska reprezentativaca sačinjenih iz Premijer lige za utakmicu protiv Poljske. I on je sam kako kaže začuđen kriterijima po kojima su igrači dobijali poziv.

Drago mi je da ste mi postavili to pitanje. Zaista sam se iznenadio kad sam vidio spisak, ne znam da li je selektor pozivao igrače ili njegovi pomoćnici, ali svejedno, sramota je da nema ni jednog igrača iz Slobode. Selektor očigledno misli da se fudbal igra samo u Sarajevu, neka dođe malo na druge stadione i pogleda neke igrače. Bez namjere da ikoga povrijedim, ono što mi bode oči je poziv stoperu Želje, Veliboru Vasiliću koji je odigrao svega četiri utakmice jesenjeg dijela prvenstva a igra na mojoj poziciji, ja sam odigrao sve, uz to postigao četiri gola i čudno je na koji su se način pozivali igrači, kaže Jogunčić te dodaje:

Ne kažem ja da sam ja trebao dobiti poziv, ja se ne ljutim ali je npr. izostavljen Denis Mujkić, jedan od najboljih golmana Premijer lige. Nepravedno je izostavljeno dosta igrača iz drugih timova, zanimljivo je to da je iz jednog tima koji je na tabeli iza nas, nekoliko igrača dobilo poziv a iz Slobode niti jedan, kazao je Samir Jogunčić za Sportin.ba.

Autor:
Mirza Kusturica


Nema komentara:

Objavi komentar