1. prosinca 2012.

Još jedan dragulj iz Brčkog Savo Đokić na meti Milana

Mlađi 14-godišnji Savo Đokić pokazao je da ima izuzetno veliki potencijal i talenat i u budućnosti će se sigurno čuti za ovog mladog fudbalera. Nedavna posjeta skauta slavnog Milana pokazala je da Đokić spada u red najdarovitijih fudbalera sa ovih prostora, pa se i njegovo ime našlo u bilježnici Skauting tima Milana. - Svakom mladom igraču je posebno drago kada čuje tako lijepe vijesti. Međutim, i pored toga, moram čvrsto ostati na zemlji, ne dozvoliti da me ove lijepe vijesti izbace iz ravnoteže. To je samo još jedan dokaz da sam na pravom putu i da treba da nastavim još bolje da radim, a moje igre su moja najbolja reklama. Očekujem Milanov poziv koji treba da stigne u moj sadašnji klub Rad, radi odlaska na njihov kamp u Sloveniju, a potrudiću se da se kvalitetno spremim, da pokažem sve ono što znam, a na stručnim ljudima je da ocijene zavređujem li pažnju slavnog Milana - kaže Savo Đokić, fudbaler beogradskog Rada. Đokić je karijeru počeo u najmlađim selekcijama brčanskog Jedinstva, kod trenera Save Obradovića i po završetku Osnovne škole, odlučio je da promijeni sredinu. Zapao je za oko brojnim klubovima, ali se odlučio da nastavi u Beogradu, u dresu Rada. - Vrlo brzo sam se uklopio u novu sredinu i izborio status prvotimca. U Radu je izuzetno kvalitetan i stručan rad, što mi omogućava da se fudbalski razvijam. Igramo u Pionirskoj ligi Srbiji i dobrim igrama dobio sam povjerenje da budem u startnoj postavi beogradskog kluba. Igram u veznom redu, a moj fudbalski uzor je Andrea Pirlo, fudbaler Juventusa - ističe Savo Đokić, fudbaler pionirske selekcije popularnih "građevinara". preuzeto Autor: Vojo Sajlović rs-sport.org

Nema komentara:

Objavi komentar