24. ožujka 2012.

DERBI 15.KOLA DINAMO75--POSAVAC 2:2

Sudac još jednom režirao utakmicu i dao nam k.znanju da nemamo šansi da se borimo za prvo mjesto ove godine. Rijetko sebi dozvoljavam da komentiram suđenje,čak i onda kad je katastrofalno loše. Zbog svega što se dešavalo oko ove utakmice a i nekih drugih smatram da neki lobiji neće dozvoliti da naš Dinamo bude prvak,naše sumnje potkrijepili su i određeni ljudi iz Ugljare koji su nam danas kazali da se bez potrebe ne izlažemo troškovima,da oni moraju biti prvi zbog prošlih vremena kada su bili oštećeni kako bi Dizdaruša ušla u viši rang. Dobili smo određene informacije da će današnje suđenje biti na strani gostiju te smo prije početaka utakmice izvršili određeno testiranje sudaca na osnovu čega smo bili uvjereni da je informacija točna,a sama utakmica je to i pokazala. Ovime ne želim umanjiti kvalitetu Ugljare niti osporiti njihovo pravo da budu prvaci,naprotiv iskreno im želimo puno sreće i da ostvare svoje ciljeve, ipak smo mi dugogodišnji sportski prijatelji i njih ne smatramo ni najmanjim krivcima svatko se za sebe bori. Našim nogometašima sve čestitke na današnjem zalaganju i borbi ali je bilo teško danas pobijediti brojnijeg protivnika. Nisam spominjao aktere današnje utakmice,sačekaćemo reakcije službenih organa,i onda se očitovati o svemu. Sutra je vanredni sastanak naše uprave na kojem ćemo zauzeti svoj stav o svemu,i donijeti neke odluke o nastavku natjecanja. U upravi sam od 97.godine i svašta sam doživio,svi koji me poznaju znaju da sam se trudio da obuzdam strasti i držim pod kontrolom sve oko našeg Dinama pa čak i onda kad nisam imao pravo,a bilo je toga jako puno. U tom periodu sam sakupio dosta zanimljivog materijala pa ću pokušati posložiti i objaviti bez dlake na jeziku da vidite kako je nama malima teško boriti se sa sredinama koje imaju Načelnike,Predsjednike,Župane i razne druge funkcionere u svojim sredinama. Zbog ovih stvari sam u više navrata htio da napustim sport,no uvijek sam mislio da će se ljudi promijeniti i početi da štite sve oko sporta. Za večeras toliko sutra će biti još.

Nema komentara:

Objavi komentar